Facebook Pixel
Cursos GRI | Gabinete de Recolocación Industrial

Inicio » Cursos Gratuitos » Informática y Comunicaciones. » Integrar componentes de software en páginas web

Integrar componentes de software en páginas web

Aprende a Integrar componentes software en páginas web con nuestro curso gratuito en Cataluña para trabajadores, autónomos o Erte. Aprovecha esta oportunidad para formarte en una de las profesiones con más demanda del mercado. ¿Te interesa? Solicita tu plaza rellenando el formulario ¡últimos días!

Aprèn a Integrar component programari en pàgines web amb el nostre curs gratuït a Catalunya per a treballadors, autònoms o Erte. Aprofita aquesta oportunitat per a formar-te en una de les professions amb més demanda del mercat. T’interessa? Sol·licita la teva plaça emplenant el formulari últims dies!

Integrar componentes de software en páginas web

Integrar components de programari en pàgines web

El plazo de matrícula ha finalizado

Integrar componentes de software en páginas web

Integrar componentes software en páginas web
Integrar component programari en pàgines web

Podrán realizar el curso trabajadores en activo, Erte, autónomos y desempleados de Cataluña
Podran realitzar el curs treballadors en actiu, Erte, autònoms i aturats de Catalunya

UF1305: PROGRAMACIÓN CON LENGUAJES DE GUIÓN EN PÁGINAS WEB (90 H.)
1. Metodología de la programación
– Lógica de programación.
– Descripción y utilización de operaciones lógicas.
– Secuencias y partes de un programa.
– Ordinogramas.
– Descripción de un ordinograma.
– Elementos de un ordinograma.
– Operaciones en un programa.
– Implementación de elementos y operaciones en un ordinograma.
– Pseudocódigos.
– Descripción de pseudocódigo.
– Creación del pseudocódigo.
– Objetos.
– Descripción de objetos.
– Funciones de los objetos.
– Comportamientos de los objetos.
– Atributos de los objetos.
– Creación de objetos.
– Ejemplos de códigos en diferentes lenguajes.
– Códigos en lenguajes estructurales.
– Códigos en lenguajes scripts.
– Códigos en lenguajes orientados a objetos.

2. Lenguaje de guión
– Características del lenguaje.
– Descripción del lenguaje orientado a eventos.
– Descripción del lenguaje interpretado.
– La interactividad del lenguaje de guión.
– Relación del lenguaje de guión y el lenguaje de marcas.
– Extensión de las capacidades del lenguaje de marcas.
– Adicción de propiedades interactivas.
– Sintaxis del lenguaje de guión.
– Etiquetas identificativas dentro del lenguaje de marcas.
– Especificaciones y características de las instrucciones.
– Elementos del lenguaje de guión.
– Variables.
– Operaciones.
– Comparaciones.
– Asignaciones.
– Objetos del lenguaje de guión.
– Métodos.
– Eventos.
– Atributos.
– Funciones.
– Tipos de scripts: inmediatos, diferidos e híbridos.
– Script dentro del cuerpo del lenguaje de marcas.
– Ejecutables al abrir la página.
– Ejecutables por un evento.
– Script dentro del encabezado del lenguajes de marcas.
– Script dentro del cuerpo del lenguaje de marcas.
– Ejecución de un script.
– Ejecución al cargar la página.
– Ejecución después de producirse un evento.
– Ejecución del procedimiento dentro de la página.
– Tiempos de ejecución.
– Errores de ejecución.

3. Elementos básicos del lenguaje de guión
– Variables e identificadores.
– Declaración de variables.
– Operaciones con variables.
– Tipos de datos.
– Datos booleanos.
– Datos numéricos.
– Datos de texto.
– Valores nulos.
– Operadores y expresiones.
– Operadores de asignación.
– Operadores de comparación.
– Operadores aritméticos.
– Operadores sobre bits.
– Operadores lógicos.
– Operadores de cadenas de caracteres.
– Operadores especiales.
– Expresiones de cadena.
– Expresiones aritméticas.
– Expresiones lógicas.
– Expresiones de objeto.
– Estructuras de control.
– Sentencia IF.
– Sentencia WHILE.
– Sentencia FOR.
– Sentencia BREAK.
– Sentencia CONTINUE.
– Sentencia SWITCH.
– Funciones.
– Definición de funciones.
– Sentencia RETURN.
– Propiedades de las funciones.
– Funciones predefinidas del lenguaje de guión.
– Creación de funciones.
– Particularidades de las funciones en el lenguaje de guión.
– Instrucciones de entrada / salida.
– Descripción y funcionamiento de las instrucciones de entrada y salida.
– Lectura de teclado de datos.
– Almacenamiento en variables.
– Impresión en pantalla del resultado.
– Sentencia PROMPT.
– Sentencia DOCUMENT.WRITE.
– Sentencia DOCUMENT.WRITE.

4. Desarrollo de scripts
– Herramientas de desarrollo, utilización.
– Crear scripts con herramientas de texto.
– Crear scripts con aplicaciones web.
– Recursos en web para la creación de scripts.
– Depuración de errores: errores de sintaxis y de ejecución.
– Definición de los tipos de errores.
– Escritura del programa fuente.
– Compilación del programa fuente.
– Corrección de errores de sintaxis.
– Corrección de errores de ejecución.
– Mensajes de error.
– Funciones para controlar los errores.

5. Gestión de objetos del lenguaje de guión
– Jerarquía de objetos.
– Descripción de objetos de la jerarquía.
– Propiedades compartidas de los objetos.
– Navegar por la jerarquía de los objetos.
– Propiedades y métodos de los objetos del navegador.
– El objeto superior Windows#.
– El objeto navigator.
– URL actual (location).
– URL visitada por el usuario.
– Contenido del documento actual (document).
– Título, color del fondo, y formularios.
– Propiedades y métodos de los objetos del documento.
– Propiedades del objeto document.
– Ejemplos de propiedades de document.
– Métodos de document.
– Flujo de escritura del documento.
– Métodos open () y close () de document.
– Propiedades y métodos de los objetos del formulario.
– Propiedades principales del objeto form (Name, action,method, target).
– Métodos del objeto form (submit, reset, get, post).
– Propiedades y métodos de los objetos del lenguaje.
– Document (escribir texto, color fuente, color fondo, obtener elementos del documento actual HTML, título de la página).
– Windows (open).
– History (go).
– Locatiton (servidor).
– Navigator (nombre, versión y detalles del navegador).

6. Los eventos del lenguaje de guión
– Utilización de eventos.
– Definición de eventos.
– Acciones asociadas a los eventos.
– Jerarquía de los eventos desde el objeto Windows.
– Eventos en elementos de formulario.
– Onselect (al seleccionar un elemento de un formulario).
– Onchange (al cambiar el estado de un elemento del formulario).
– Eventos de ratón. Eventos de teclado.
– Eventos de ratón.
– Onmousedown (al pulsar sobre un elemento de la página).
– Onmousemove (al mover el ratón por la página).
– Onmouseout (al salir del área ocupada por un elemento de la página).
– Onmouseover (al entrar el puntero del ratón en el área ocupada por un elemento de la página).
– Onmouseup (al soltar el usuario el botón del ratón que anteriormente había pulsado).
– Eventos de teclado:
– Onkeydown (al pulsar una tecla el usuario).
– Onkeypress (al dejar pulsada una tecla un tiempo determinado).
– Onkeyup (al liberar la tecla apretada).
– Eventos de enfoque.
– onblur (cuando un elemento pierde el foco de la aplicación).
– onfocus (cuando un elemento de la página o la ventana ganan el foco de la aplicación).
– Eventos de formulario.
– Onreset (al hacer clic en el botón de reset de un formulario).
– Onsubmit (al pulsar el botón de enviar el formulario).
– Eventos de ventana.
– Onmove (al mover la ventana del navegador).
– Onresize (al redimensionar la ventana del navegador).
– Otros eventos.
– Onunload (al abandonar una página).
– Onload (al terminar de cargarse la página o imágenes).
– Onclick (al hacer clic en al botón del ratón sobre un elemento de la página).
– Ondragdrop (al soltar algo que se ha arrastrado sobre la página).
– Onerror (al no poderse cargar un documento o una imagen).
– Onabort (al detenerse la carga de una imagen, de la página o irse de la página).

7. Búsqueda y análisis de scripts
– Búsqueda en sitios especializados.
– Páginas oficiales.
– Tutoriales.
– Foros.
– Bibliotecas.
– Operadores booleanos.
– Funcionamiento de los operadores booleanos.
– Utilización en distintos buscadores.
– Técnicas de búsqueda.
– Expresiones.
– Definiciones de búsquedas.
– Especificaciones.
– Técnicas de refinamiento de búsquedas.
– Utilización de separadores.
– Utilización de elementos de unión.
– Reutilización de scripts.
– Scripts gratuitos.
– Generalización de códigos.

UF1306: PRUEBAS DE FUNCIONALIDADES Y OPTIMIZACIÓN DE PÁGINAS WEB (90 H.)
1. Validaciones de datos en páginas web
– Funciones de validación.
– Descripción de las funciones.
– Utilidad de las funciones.
– Implementación de las funciones.
– Validaciones alfabéticas, numéricas y de fecha.
– Definición de validaciones.
– Código de validación.
– Ejecución del código de validación.
– Verificar formularios.
– Identificación de datos.
– Implementación del código de verificación.
– Comprobación de los datos introducidos por el usuario.

2. Efectos especiales en páginas web
– Trabajar con imágenes: imágenes de sustitución e imágenes múltiples.
– Selección de imágenes.
– Optimización de imágenes.
– Implementación de código con varias imágenes.
– Trabajar con textos: efectos estéticos y de movimiento.
– Creación de textos mejorados y con movimiento.
– Implementación de efectos.
– Adecuación de los efectos a la página web.
– Trabajar con marcos.
– Dónde utilizar los marcos.
– Limitaciones de los marcos.
– Alternativas a los marcos.
– Trabajar con ventanas.
– Creación de varias ventanas.
– Interactividad entre varias ventanas.
– Otros efectos.
– Efectos con HTML.
– Efectos con CSS.
– Efectos con capas.

3. Pruebas y verificación en páginas web
– Técnicas de verificación.
– Fundamentales.
– Técnicas HTML.
– Técnicas CSS.
– Herramientas de depuración para distintos navegadores.
– Utilidades para HTML.
– Utilidades para javascripts.
– Utilidades para CSS.
– Utilidades para DOM.
– Verificación de la compatibilidad de scripts.
– Parámetros para distintos navegadores.
– Creación de código alternativo para diversos navegadores.

UF1305: PROGRAMACIÓ AMB LLENGUATGES DE GUIÓ EN PÀGINES WEB (90 H.)
1. Metodologia de la programació
– Lògica de programació.
– Descripció i utilització d’operacions lògiques.
– Seqüències i parts d’un programa.
– Ordinogramas.
– Descripció d’un ordinograma.
– Elements d’un ordinograma.
– Operacions en un programa.
– Implementació d’elements i operacions en un ordinograma.
– pseudocodis.
– Descripció de pseudocodi.
– Creació del pseudocodi.
– Objectes.
– Descripció d’objectes.
– Funcions dels objectes.
– Comportaments dels objectes.
– Atributs dels objectes.
– Creació d’objectes.
– Exemples de codis en diferents llenguatges.
– Codis en llenguatges estructurals.
– Codis en llenguatges scripts.
– Codis en llenguatges orientats a objectes.

2. Llenguatge de guió
– Característiques del llenguatge.
– Descripció del llenguatge orientat a esdeveniments.
– Descripció del llenguatge interpretat.
– La interactivitat del llenguatge de guió.
– Relació del llenguatge de guió i el llenguatge de marques.
– Extensió de les capacitats del llenguatge de marques.
– Addicció de propietats interactives.
– Sintaxi del llenguatge de guió.
– Etiquetes identificatives dins del llenguatge de marques.
– Especificacions i característiques de les instruccions.
– Elements del llenguatge de guió.
– Variables.
– Operacions.
– Comparacions.
– Assignacions.
– Objectes del llenguatge de guió.
– Mètodes.
– Esdeveniments.
– Atributs.
– Funcions.
– Tipus de scripts: immediats, diferits i híbrids.
– Script dins del cos del llenguatge de marques.
– Executables en obrir la pàgina.
– Executables per un esdeveniment.
– Script dins de l’encapçalat del llenguatges de marques.
– Script dins del cos del llenguatge de marques.
– Execució d’un script.
– Execució en carregar la pàgina.
– Execució després de produir-se un esdeveniment.
– Execució del procediment dins de la pàgina.
– Temps d’execució.
– Errors d’execució.

3. Elements bàsics del llenguatge de guió
– Variables i identificadors.
– Declaració de variables.
– Operacions amb variables.
– Tipus de dades.
– Dades booleanes.
– Dades numèriques.
– Dades de text.
– Valors nuls.
– Operadors i expressions.
– Operadors d’assignació.
– Operadors de comparació.
– Operadors aritmètics.
– Operadors sobre bits.
– Operadors lògics.
– Operadors de cadenes de caràcters.
– Operadors especials.
– Expressions de cadena.
– Expressions aritmètiques.
– Expressions lògiques.
– Expressions d’objecte.
– Estructures de control.
– Sentència IF.
– Sentència WHILE.
– Sentència FOR.
– Sentència BREAK.
– Sentència CONTINUE.
– Sentència SWITCH.
– Funcions.
– Definició de funcions.
– Sentència RETURN.
– Propietats de les funcions.
– Funcions predefinides del llenguatge de guió.
– Creació de funcions.
– Particularitats de les funcions en el llenguatge de guió.
– Instruccions d’entrada / sortida.
– Descripció i funcionament de les instruccions d’entrada i sortida.
– Lectura de teclat de dades.
– Emmagatzematge en variables.
– Impressió en pantalla del resultat.
– Sentència PROMPT.
– Sentència DOCUMENT.WRITE.
– Sentència DOCUMENT.WRITE.

4. Desenvolupament de scripts
– Eines de desenvolupament, utilització.
– Crear scripts amb eines de text.
– Crear scripts amb aplicacions web.
– Recursos en web per a la creació de scripts.
– Depuració d’errors: errors de sintaxis i d’execució.
– Definició dels tipus d’errors.
– Escriptura del programa font.
– Compilació del programa font.
– Correcció d’errors de sintaxis.
– Correcció d’errors d’execució.
– Missatges d’error.
– Funcions per a controlar els errors.

5. Gestió d’objectes del llenguatge de guió
– Jerarquia d’objectes.
– Descripció d’objectes de la jerarquia.
– Propietats compartides dels objectes.
– Navegar per la jerarquia dels objectes.
– Propietats i mètodes dels objectes del navegador.
– L’objecte superior Windows#.
– L’objecte navigator.
– URL actual (location).
– URL visitada per l’usuari.
– Contingut del document actual (document).
– Títol, color del fons, i formularis.
– Propietats i mètodes dels objectes del document.
– Propietats de l’objecte document.
– Exemples de propietats de document.
– Mètodes de document.
– Flux d’escriptura del document.
– Mètodes open () i close () de document.
– Propietats i mètodes dels objectes del formulari.
– Propietats principals de l’objecte form (Name, action,method, target).
– Mètodes de l’objecte form (submit, reset, get, post).
– Propietats i mètodes dels objectes del llenguatge.
– Document (escriure text, color font, color fons, obtenir elements del document actual HTML, títol de la pàgina).
– Windows (open).
– History (go).
– Locatiton (servidor).
– Navigator (nom, versió i detalls del navegador).

6. Els esdeveniments del llenguatge de guió
– Utilització d’esdeveniments.
– Definició d’esdeveniments.
– Accions associades als esdeveniments.
– Jerarquia dels esdeveniments des de l’objecte Windows.
– Esdeveniments en elements de formulari.
– Onselect (en seleccionar un element d’un formulari).
– Onchange (en canviar l’estat d’un element del formulari).
– Esdeveniments de ratolí. Esdeveniments de teclat.
– Esdeveniments de ratolí.
– Onmousedown (en prémer sobre un element de la pàgina).
– Onmousemove (en moure el ratolí per la pàgina).
– Onmouseout (en sortir de l’àrea ocupada per un element de la pàgina).
– Onmouseover (en entrar el punter del ratolí en l’àrea ocupada per un element de la pàgina).
– Onmouseup (en deixar anar l’usuari el botó del ratolí que anteriorment havia premut).
– Esdeveniments de teclat:
– Onkeydown (en prémer una tecla l’usuari).
– Onkeypress (en deixar premuda una tecla un temps determinat).
– Onkeyup (en alliberar la tecla atapeïda).
– Esdeveniments d’enfocament.
– onblur (quan un element perd el focus de l’aplicació).
– onfocus (quan un element de la pàgina o la finestra guanyen el focus de l’aplicació).
– Esdeveniments de formulari.
– Onreset (en fer clic en el botó de reset d’un formulari).
– Onsubmit (en prémer el botó d’enviar el formulari).
– Esdeveniments de finestra.
– Onmove (en moure la finestra del navegador).
– Onresize (en redimensionar la finestra del navegador).
– Altres esdeveniments.
– Onunload (en abandonar una pàgina).
– Onload (en acabar de carregar-se la pàgina o imatges).
– Onclick (en fer clic en al botó del ratolí sobre un element de la pàgina).
– Ondragdrop (en deixar anar alguna cosa que s’ha arrossegat sobre la pàgina).
– Onerror (al no poder-se carregar un document o una imatge).
– Onabort (en detenir-se la càrrega d’una imatge, de la pàgina o anar-se de la pàgina).

7. Cerca i anàlisi de scripts
– Cerca en llocs especialitzats.
– Pàgines oficials.
– Tutorials.
– Fòrums.
– Biblioteques.
– Operadors booleans.
– Funcionament dels operadors booleans.
– Utilització en diferents cercadors.
– Tècniques de cerca.
– Expressions.
– Definicions de cerques.
– Especificacions.
– Tècniques de refinament de cerques.
– Utilització de separadors.
– Utilització d’elements d’unió.
– Reutilització de scripts.
– Scripts gratuïts.
– Generalització de codis.

UF1306: PROVES DE FUNCIONALITATS I OPTIMITZACIÓ DE PÀGINES WEB (90 H.)
1. Validacions de dades en pàgines web
– Funcions de validació.
– Descripció de les funcions.
– Utilitat de les funcions.
– Implementació de les funcions.
– Validacions alfabètiques, numèriques i de data.
– Definició de validacions.
– Codi de validació.
– Execució del codi de validació.
– Verificar formularis.
– Identificació de dades.
– Implementació del codi de verificació.
– Comprovació de les dades introduïdes per l’usuari.

2. Efectes especials en pàgines web
– Treballar amb imatges: imatges de substitució i imatges múltiples.
– Selecció d’imatges.
– Optimització d’imatges.
– Implementació de codi amb diverses imatges.
– Treballar amb textos: efectes estètics i de moviment.
– Creació de textos millorats i amb moviment.
– Implementació d’efectes.
– Adequació dels efectes a la pàgina web.
– Treballar amb marcs.
– On utilitzar els marcs.
– Limitacions dels marcs.
– Alternatives als marcs.
– Treballar amb finestres.
– Creació de diverses finestres.
– Interactivitat entre diverses finestres.
– Altres efectes.
– Efectes amb HTML.
– Efectes amb CSS.
– Efectes amb capes.

3. Proves i verificació en pàgines web
– Tècniques de verificació.
– Fonamentals.
– Tècniques HTML.
– Tècniques CSS.
– Eines de depuració per a diferents navegadors.
– Utilitats per a HTML.
– Utilitats per a javascripts.
– Utilitats per a CSS.
– Utilitats per a DG.
– Verificació de la compatibilitat de scripts.
– Paràmetres per a diferents navegadors.
– Creació de codi alternatiu per a diversos navegadors.

Importe Import

100% Subvencionado

100% Subvencionat

Dirigido aDirigit a

Dirigido a trabajadores ocupados

Dirigit a treballadors ocupats

ModalidadModalitat

Online (Aula Virtual)

DuraciónDurada

180 Horas

180 Hores

Lugarlloc

Cataluña

Catalunya

i
PROGRAMA

Cataluña FOAP 21

Catalunya FOAP 21

TemáticaTemàtica

Informática y comunicaciones

Informàtica i comunicacions

Diploma/AcreditaciónDiploma / Acreditació
Diploma Oficial del SOC
Formación 100% subvencionada por: Formació 100% subvencionada per:

Comparte este curso:

Rellena los datos y te llamamos















    Los campos con asterisco(*) son obligatorios.


    Abrir chat
    1
    ¿Necesitas ayuda? 👀
    ¡Hola! ¿Necesitas más información sobre este Curso de "Integrar componentes de software en páginas web"? Si tienes alguna duda, pregúntanos📲 .